PRAVILNIK O OPŠTIM USLOVIMA KORIŠĆENJA WEB PRODAVNICE CAPSULECOLLECTION.RS
Član 1
Ovim pravilnikom o Opštim Uslovima korišćenja usluga web prodavnice capsulecollection.rs definisana su osnovna pravila čijim će poštovanjem od strane GNGR Production doo (u daljem tekstu: Prodavac) i krajnjeg korisnika prodavnice (u daljem tekstu: Kupac) biti obezbeđeno uspešno okončanje prodajnih transakcija putem web prodavnice capsulecollection.rs
Član 2
Nepoštovanje ovde definisanih pravila može prouzrokovati neizvršenje platne transakcije ili neuspelu porudžbinu. Pravilnikom su precizirane i posledice koje u slučaju neizvršenja transakcije ili neuspele porudžbine snose Prodavac i Kupac.
Član 3
Prodavac zadržava pravo promene uslova korišćenja zavisno od promene u ponudi svojih usluga i(li) važeće zakonske regulative. Kupac je u obavezi da pre svake kupovine proveri informacije vezane za uslove poslovanja.
Član 4
Sva naručena roba putem web prodavnice Prodavca obavezujuća je za Kupca i Prodavca istovremeno, i ne može biti otkazana ili izmenjena bez prethodnog dogovora obeju strana.
Član 5
Kupac se obavezuje da će tokom naručivanja robe preko web prodavnice Prodavca pratiti sledeće korake: - korak 1 – izbor artikla - korak 2 – izbor odgovarajuće veličine artikla - korak 3 – izbor količine i načina isporuke - korak 4 – prijava i(li) upisivanje ličnih podataka - korak 5 – pregled svih podataka, kontrola, prihvatanje Opštih uslova i porudžbina - korak 6 – zaključenje poridžbine - korak 7 – preuzimanje robe i plaćanje preuzete robe putem izabranog metoda plaćanja..
Član 6
Prodavac se obavezuje da će robu dostaviti Kupcu u najkraćem mogućem roku i metodom dostave koju je odabrao Kupac.
Član 7
Prodavac ne može preuzeti odgovornost za bilo kakve nepredviđene troškove nastale zbog kašnjenja u dostavi i preuzimanju naručene robe od strane Kupca. Ukoliko Kupac navede pogrešne lične podatke ili e-mail adresu u procesu kupovine, Prodavac ne može snositi odgovornost za probleme u dostavljanju ili preuzimanju naručene robe.
Član 8
Sve eventualne reklamacije biće rešavane u skladu sa Pravilnikom o rešavanju reklamacionih zahteva. Za sve sporove između Prodavca i Kupca koji ne mogu biti rešeni sporazumno i u duhu dobre poslovne saradnje nadležan je sud u Beogradu.