Poručivanje i plaćanje
1. Naše proizvode možete poručiti veoma jednostavno putem našeg sajta. Ako vam tokom poručivanja nešto nije jasno ili imate bilo kakvo pitanje slobodno nam se javite na support@capsule.rs.
2. Pri pregledu proizvoda odaberite količinu koju želite i kliknite na dugme Dodaj u korpu. Po poručivanju prvog proizvoda možete nastaviti kupovinu ili ukoliko ste odabrali sve što želite kliknite na dugme Nastavite za naplatu koja će vas preusmeriti na stranicu gde je potrebno da unesete svoje podatke. Registracija pri poručivanju proizvoda nije obavezna ali će Vam olakšati kupovinu sledeći put, pošto će Vaši podaci ostati sačuvani.
3. Pri kupovini obratite pažnju na veličinu i boju proizvoda koje birate. U svakom trenutku klikom na ikonicu korpe možete pregledati proizvode koje ste izabrali i izvršiti promenu ukoliko je potrebno.
4. Kada popunite podatke za slanje potrebno je da izaberete način plaćanja. Plaćanje se vrši isključivo u dinarima, PDV je uključen u cenu. Navedeni iznos možete platiti kuriru pri isporuci ili platnim karticama.
Izjava o konverziji u slučaju druge valute
Sve naplate će biti izvršene u srpskoj valuti – RSD. Iznos koji će biti naplaćen sa vaše kreditne kartice se dobija konverzijom € u RSD prema tekućem kursu Narodne Banke Srbije na taj dan. Kada se naplaćuje sa vaše kreditne kartice, ista suma se konvertuje u vašu lokalnu valutu prema kursu asocijacija kreditnih kartica. Usled ovih konverzija, postoji mogućnost razlike naplaćene sume u odnosu na sumu izraženu na našem sajtu.
Plaćanja na rate
Ukoliko posedujete platne kartice Banca Intesa možete koristiti pogodnost odloženog plaćanja na rate do 3 meseca bez kamate. Ukoliko imate kartice drugih banaka, takođe možete koristiti plaćanje na rate, u skladu sa uslovima koje vam vaša banka omogućava.
Dostava robe i eventualna ograničenja
1. Po prijemu Vaše porudžbine, dobićete automatsku poruku sa potvrdom porudžbine kao i detalje isporuke, ukoliko ne dobijete poruku znači da porudžbina nije potvrđena. U tom slučaju posetite sajt ponovo i proverite da li su proizvodi još uvek u korpi i potvrdite kupovinu. Potrebno je da nama i vama stigne email sa porudžbenicom. Ukoliko se to ne desi javite nam se na support@capsule.rs, kako bi proverili gde je došlo do greške.
2. Sve porudžbine se trudimo da pošaljemo u roku od 48h, ukoliko neki proizvod ili određena boja/veličina nisu dostupni kontaktiraćemo vas u cilju pronalaženja najboljeg rešenja. Tokom vikenda i praznika sve porudžbine šaljemo prvog radnog dana.
3. Kada pošaljemo porudžbinu dobićete automatsku poruku sa brojem pošiljke. Robu šaljemo kurirskom službom Post Express, troškovi isporuke su 300,00 dinara za porudžbine do 3.000,00 dinara, za porudžbine preko 3.000,00 dinara dostava je besplatna.
4. Ukoliko ne budete kući u trenutku isporuke kurir će ostaviti obaveštenje u kojoj pošti ćete moći da preuzmete pošiljku. Ukoliko se ni drugog dana ne izvrši isporuka pošiljka će biti vraćena. Ukoliko Vam roba ne stigne u roku od 7 dana od dana poručivanja molimo da nas kontaktirate na mail support@capsule.rs.
Dostava u inostranstvu
CapsuleCollection šalje svoje pakete širom sveta. Dostavu vršimo putem usluga Pošte Srbije na adresu naznačenu u vašoj porudžbini. Cena dostave zavisi od zemlje i težine paketa. O tačnom iznosu troškova dostave ćemo vas obavestiti e-mailom po prijemu porudžbenice. Pakete u inostranstvo šaljemo u roku od 2-4 dana, očekivano vreme dostave je 7-10 dana. Kada pošaljemo pošiljku prosledićemo Vam broj pošiljke, status vaše pošiljke možete pratiti putem sajta Pošte Srbije.
Za sve porudžbine van teritorije Srbije, obavezno je avansno plaćanje, platnim karticama ili direktnom uplatom korišćenjem PayPal procesora plaćanja.
Napomena: Ako se u vašoj državi naplaćuje carina ili neka druga dažbina za ovu vrstu proizvoda, moguće je da će vam biti naplaćena uvozna carina. To zavisi isključivo od carinskih i drugih propisa u vašoj državi i mi na to ni na koji način ne možemo da utiču.
Trudimo se da učinimo svoje proizvode što dostupnijim, molimo vas za strpljenje, učinićemo sve što je u našoj moći da vam pravovremeno pružimo detaljne informacije o ukupnim troškovima koje ćete snositi.
Politika reklamacija
U skladu sa važećim Zakonom o zaštiti potrošača, (Sl.gl.RS br.62/2014) obrazac ‘Izjave o odustanku od ugovora’ možete dostaviti na e-mail adresu support@capsule.rs ili na adresu prodavca: GNGR Production, Terazije 12, II sprat, 11000 Beograd, Srbija.
Kupac na našoj web prodavnici ostvaruje pravo na odustanak od ugovora zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija izjavom o odustanku od ugovora ukoliko je poslao prodavcu u roku od 14 dana od dana kada je roba dospela u državinu kupca, odnosno trećeg lica koje je odredio kupac a koje nije prevoznik.
Kupac ne snosi troškove, koji nastaju pri vraćanju robe. Robu je potrebno u originalnoj ambalaži dostaviti na adresu GNGR Production, Terazije 12, II sprat, 11000 Beograd, Srbija.
Proizvodi moraju biti nekorišćeni, neoštećeni i u originalnoj ambalaži, mora biti priložen originalni račun i obrazac - izjava o odustanku od ugovora.
Kupac može u roku od 14 dana od dana zaključenja ugovora na daljinu ili ugovora koji se zaključuje izvan poslovnih prostorija da bez navođenja razloga odustane od ugovora.
Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata prodavcu.
Član 33. Zakona o zaštiti potrošača
Ako potrošač ostvari pravo na odustanak od ugovora , smatra se da ugovor nije ni zaključen i nastaju obaveze propisane čl.34 i 35 ovog zakona.
Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku.
Obrazac Izjave o odustanku od ugovora možete preuzeti ovde.
Reklamacija proizvoda
Za sva pitanja u vezi reklamacija molimo da nam se javite na 011/361-8983 ili nam pišete na support@capsule.rs kako bi u što kraćem roku rešili situaciju. Ako ste u mogućnosti pošaljite nam fotografije oštećenog proizvoda na support@capsule.rs.
Za reklamaciju nije neophodno da sačuvate račun jer vodimo evidenciju svojih kupaca. Svi podaci o korisnicima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla.
Reklamacija novog proizvoda
Nove, nekorištene i neoprane proizvode, bez oštećenja, možete vratiti ili zameniti u roku od 14 dana. Novac ćemo Vam vratiti kada primimo proizvode, troškove dostave snosite sami. Povraćaj novca ili zamenu proizvoda možete uraditi i u našem izložbenom prostoru, u Terazije 12, II sprat, 11000 Beograd, samo Vas molimo da nam se javite oko detalja.
Ukoliko je pošiljka oštećena u transportu niste je dužni preuzeti, u tom slučaju ćemo u potpunosti zameniti oštećene proizvode ili izvršiti povrat novca. Preuzimanjem pošiljke potvrđujete da ste primili ispravan i neoštećen proizvod, zbog toga obratite pažnju pri preuzimanju.
Reklamacija korištenog proizvoda
Proizvode koje ste koristili možete reklamirati u roku od 6 meseci, ukoliko se pojavi konkretan nedostatak. Reklamacijom su u ovom slučaju obuhvaćeni nedostaci koji su nastali u proizvodnji a nisu obuhvaćeni nedostaci koji su nastali kao rezultat pogrešnog korišćenja ili održavanja. U cilju utvrđivanja uzroka problema proizvode šaljemo na ispitivanje u Institut CIS, kako bi proverili da li je proizvod održavan prema uputstvima. Ukoliko se ispostavi da su proizvodi tretirani sredstvima koja nisu preporučena, reklamaciju ne priznajemo.
Ukoliko želite da proizvod ipak vratite, možete ga zameniti za druge proizvode, u manjoj ili većoj vrednosti, sa doplatom ili povraćajem novca u zavisnosti za koju se opciju opredelite. Proizvod koji menjate ili vraćate OBAVEZNO mora biti neoštećen, da nije korišćen (uključujući i pranje).
Povraćaj sredstava
Vraćanjem proizvoda a bez zamene za neki drugi, dobijate svoj uložen novac na isti onaj način koji ste vi platili, na račun sa koga ste platili platnom odnosno kreditnom karticom. U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, GNGR Production d.o.o. je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice“.
Zaštita privatnosti korisnika
U ime GNGR Production doo obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših korisnika. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o korisnicima kako bismo im pravovremeno dostavili odabrane proizvode, informisali ih u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla.
Svi zaposleni u GNGR Production doo, kao i poslovni partneri i saradnici odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.
Zaštita poverljivih podataka o transakciji
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Podaci o platnoj kartici ni jednog trenutka nisu dostupni našem sistemu.
Zaštita privatnosti podataka
Da bismo uspešno obradili Vašu narudžbinu potrebni su nam Vaše ime i prezime, adresa, e-mail i telefon. Uz pomoć tih podataka bićemo u mogućnosti da Vam isporučimo željenu robu, kao i da Vas obavestimo o trenutnom statusu narudžbine. U naše ime obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista. Svi podaci o kupcima/korisnicima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni u GNGR Production doo odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti. Obavezujemo se da prikupljene podatke ne koristimo ni u koje druge svrhe, niti ih prosleđujemo trećim licima.
Pored navedenih prikupljamo, analiziramo i obrađujemo podatke o proizvodima koje naši posetioci traže i kupuju, kao i o stranicama koje posećuju. Te podatke koristimo da bismo poboljšali ponudu i izgled naših stranica, i omogućili Vam jednostavnije korišćenje, sigurniju i udobniju kupovinu.
CapsuleCollection.rs koristi „cookies“ da Vam pomogne da prilagodite korišćenje interneta Vašim potrebama. Cookie je tekstualni fajl koji je smešten na Vasem hard disku od strane web servera. Cookie-ji ne mogu biti korišćeni da pokrenu program ili da isporuče virus Vašem računaru. Cookie-ji su jedinstveno dodeljeni Vama, i jedino mogu biti pročitani od strane web servera u domenu koji Vam ih je poslao. Jedna od osnovnih svrha cookie-ja je da obezbedi pogodnosti koje će Vam uštedeti vreme.
Saglasnost i promena uslova
Korišćenje naših servisa podrazumeva saglasnost korisnika sa navedenim uslovima korišćenja. GNGR Production se obavezuje da će se pridržavati svega navedenog, a sve promene uslova postaju važeće tek nakon objavljivanja na ovoj strani i slanja e-mail obaveštenja svim registrovanim korisnicima.